Loading...

Lucia Movie Night 2015

Home Forums Allmänt Lucia Movie Night 2015

Viewing 4 reply threads
  • Author
    Posts
    • #4772
      Jonas Hrimfei
      Moderator

      Natten mellan 12/12 och 13/12 arrangerar SF Lucia Movie Night. Ett bioarrangemang där publiken får se tre filmer en god tid innan deras egentliga svenska premiär.

      Det brukar bli kaos när biljetterna släpps (i skrivande stund vet vi inte mer än att biljettsläppet sker “i slutet av november) så därför tänkte jag starta denna tråden för att styra upp det hela lite i förväg.

      Eftersom antalet biljetter per person är begränsat så måste vi koordinera oss om vi vill sitta i närheten av varandra. Vi gör det hela i tre steg:

      1. Skriv upp här i tråden att du vill med. Har du en kompis som vill med, men inte har tillgång till forumet? Skriv då upp kompisen också.
      2. Har du bioklubben-kort? Skriv upp det också, troligen får bioklubben-medlemmar förtur till biljetterna.
      3. Har du möjlighet att göra bokningen? Biljettsläppet lär ske runt 08-tiden på morgonen, om du vet med dig att du lätt kan vara vaken då – säg till! Kan du lägga ut pengar eller behöver du att folk sätter in i förväg?

    • #4773
      Jonas Hrimfei
      Moderator

      Jag tar med mig Nene och eventuellt några av hennes vänner. Kan inte garantera att jag kan köpa biljetter till någon annan för tillfället.

    • #4775
      Fredrik Knight
      Participant

      Jag köper 4 biljetter till mig själv, Victor, Alex och Nathalie.

    • #4776
      J-Gone
      Member

      Jag ska med och jag kan fixa så att jag kan fixa biljetter 😛

    • #4777
      Lumpi
      Participant

      Jag och Malin vill gärna vara med.

Viewing 4 reply threads
  • You must be logged in to reply to this topic.