EvenemangInformationslideshowStartsida

MEGAS:s årsmöte 2017 – 26 februari klockan 13.00 på Spelens hus

Ännu ett år har passerat och MEGA står inför ett nytt spännande år. Ta chansen att yttra dig om föreningen, komma med förslag inför 2017 och rösta fram kommande års styrelse. Vi har också en del motioner som skall diskuteras och röstas om. Vi välkomnar alla medlemmar att delta som alla varit en del av ett framgångsrikt och positivt år för föreningen. Vi hoppas på ett väldigt produktivt möte som kan peka föreningen i önskbar riktning inför stundande år.

När och var?
Klockan 13:00 den 26 februari på Spelens hus.
Vi bjuder på dricka och tilltugg.

Beräknad tid för mötet är ca. 2 timmar.

Vi vill ha eventuella motioner tillhanda senaste 19 februari.

Dagordning och resterande handlingar finns tillgängliga på länken här nedan. Observera att det endast kommer finnas få utskriva handlingar på plats.

MEGA – Handlingar till årmötet 2017

Efter mötet utlovar vi även en extra kul aktivitet under eftermiddagen. Vi har inte räknat ut vad denna blir ännu men så fort TNG startar så gör vi något extra av det! Har du förslag?
Detta är viktigt! Glöm inte att du i förväg måste förnya medlemskap eller komma tidigare för att lösa in medlemskap på plats för att ha rösträtt på mötet.